OrbitYoga Challenge

Žvýkačky Orbit se rozhodly změnit positioning ze značky spojované s ústní hygienou na značku, která přináší dobrý pocit. Naše kampaň „Dobrý pocit je nejlepší odměna“ motivovala lidi k tomu, aby cvičili jógu. Nebývalý zájem potvrdil, že jóga byla trefa do černého. Fanoušci a účastníci 21 denní jóga výzvy se navzájem označovali v komentářích pod příspěvky, motivovali se k zapojení a absolvování výzvy a sdíleli své pokroky a fotografie cviků. Motivací pro ně také byl závěrečný privátní jóga event, kterým celá kampaň i výzva vrcholily.

Ve všech 3 zemích (Czech Republic, Hungary, Slovakia) prodej žvýkaček během kampaně v porovnání s předchozím obdobím vzrostl. Kampaňové výsledky výrazně překonaly původní cíle. A spokojený klient byl na konci projektu pro nás nejlepší odměnou.

Další naše práce

Grow Up
Mercedes
Grow Up
Dobré zvyky
Fio banka
Dobré zvyky
Dochází nám herci
Příběhy Země
Dochází nám herci
Správný dodavatel
E.ON
Správný dodavatel
Rice, rice, baby
Müller Riso
Rice, rice, baby
Neodolatelný Müller Mix
Müller Riso
Neodolatelný Müller Mix
Multibrand
Mars
Multibrand
Rock ‘n’ Roll Vánoce
MOL
Rock ‘n’ Roll Vánoce
Lovci módy
Prague The Style Outlets
Lovci módy
Swimsuit.cz
Swimsuit
Swimsuit.cz
Živá chuť ovoce
Toma
Živá chuť ovoce
Mercedes 4MATIC
Mercedes
Mercedes 4MATIC
Puding v nové formě
Dr. Oetker
Puding v nové formě
Like a Czech
CzechTourism
Like a Czech

Každá práce je společné dílo

Podívejte se, kdo u nás na čem dělá.

Tým